The difference between want and need is SELFCONTROL.

Sport a cvičení

Pohyb - o jeho kladech a záporech

29. května 2008 v 8:00 | Princess Lili
Každý tráví volný čas jinak. Někdo dře v posilovně, další odpočívá v křesle u televize... Oba extrémy jsou nezdravé.

Přiměřený pohyb i odpočinek tělu prospívá. O tom není sporu, potvrdily to už výsledky řady studií a výzkumů. Otázka je jen to, co lze označit slovem přiměřený. Podívejme se tedy blíže na některé klady a zápory pohybu a sportování.

Švihadlo

23. května 2008 v 8:00 | Princess Lili
Pamatujete na švihadlo? Dvě dřevěná či plastová držadla, obyčejné lanko a kouzelné švihadlo je na světě. Je to stará a svým způsobem naprosto primitivní cvičební pomůcka, nicméně je velice účinná, když se chceme protáhnout a i na malé ploše rozhýbat tělo.

Běhání změní Váš život k lepšímu

11. května 2008 v 8:00 | Princess Lili
Chcete mít lepší fyzičku, udržet si hezkou postavu, mít dobrou náladu a pocit, že děláte něco pro své zdraví?

To všechno si můžete splnit tím, že začnete běhat. Začít můžete kdykoli, v každém věku, nikdy není pozdě. A co všechno běháním získáte?

Optimální tepová frekvence pro hubnutí

10. května 2008 v 8:00 | Princess Lili
Velice často se setkávám s dotazy typu " cvičím až 4x v týdnu, makám jako blázen, ale moje tukové zásoby se příliš nezmenšují !! Jak je to možné ?" Odpověď je vcelku jednoduchá, i když celý problém vypadá na první pohled poměrně složitě. Je obecně známo, že ne každá zátěž (cvičení) je stejně náročná na práci srdce a každý člověk reaguje na stejné cvičení i jinou tepovou frekvencí.

Pohyb a dieta

3. května 2008 v 8:00 | Princess Lili
Abyste se zbavili nadbytečných kilogramů, je nutné nejen snížit energetický příjem, ale zároveň zvýšit energetický výdej svalovou činností -pohybem.

Pouhým držením diety ztrácíte nejenom tělesný tuk, ale i svalovou hmotu. Při každém přibrání váhy však nabíráte především tuk, který se dostává i na místa předtím "obsazená" svalovinou. Jestliže se máte při hubnutí zaměřit především na ztrátu tuku, je pohyb nezbytností. Ke zvýšení energetického výdeje přispívá i fakt, že po skončení pohybu ještě dlouho přetrvává rychlejší látková výměna.

Tipy k dosažení skvělé postavy

1. května 2008 v 8:00 | Princess Lili

Zahřejte se

Zahřátí těla před cvičením může zabránit zranění a trénink je tím pádem i účinnější. Pro zahřátí je nejvhodnější 5 -10 minutové cvičení. Intenzita cviků by neměla být moc vysoká. Zahřívací cvičení provádějte v pomalém tempu.
 
 

Reklama